Το Εθνικό Αστυνομικό Συμβούλιο της Φινλανδίας θα παρακολουθεί στενά τις διαφημίσεις τζόγου


Καθώς ο αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και οι παράπλευρες εκδηλώσεις του ξεκινούν στη Φινλανδία, το Εθνικό Αστυνομικό Συμβούλιο παρακολουθεί αυστηρά την αγορά τυχερών παιχνιδιών. Το Διοικητικό Συμβούλιο πιστεύει ότι ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών τζόγου εκτός του συστήματος της Φινλανδίας ενδέχεται να επιχειρήσουν να χρησιμοποιήσουν το συμβάν για σκοπούς μάρκετινγκ.
Το Εθνικό Αστυνομικό Συμβούλιο έχει ήδη ενημερώσει τους διοργανωτές της εκδήλωσης για την προσπάθεια επίβλεψης και τους ζήτησε να στείλουν τις κατάλληλες πληροφορίες στις ομάδες, τους οδηγούς και τους διοργανωτές παράπλευρων εκδηλώσεων. Η αστυνομία έχει πει ότι θα παρακολουθεί για τυχόν πιθανές διαφημίσεις τζόγου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Φινλανδία είναι μια από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες ανοίγει τις πόρτες της ρυθμιζόμενες ιστοσελίδες ζωντανών καζίνο και αθλητικά βιβλία. Ως έχει, ο τζόγος είναι μια υπόθεση που ελέγχεται από το κράτος, με την Veikkaus Oy να έχει τη μοναδική άδεια να προσφέρει και να προωθεί υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών. Ο κύριος στόχος αυτού του συστήματος είναι να αποφευχθεί η κατάχρηση και οι εγκληματικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τον τζόγο.
Ωστόσο, αυτό θα αλλάξει σύντομα αφού η κυβέρνηση ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι θα μπορούσε τερματίσει το μονοπώλιο έως το 2026. Το νέο μοντέλο αδειοδότησης θα περιλαμβάνει αθλητικό στοίχημα και παιχνίδια καζίνο.
Σύμφωνα με την Johanna Syväterä, ανώτερη σύμβουλο του Εθνικού Αστυνομικού Συμβουλίου, όλο το διαφημιστικό υλικό τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των λογότυπων, που παραβιάζουν τον Φινλανδικό Νόμο περί Λαχείων δεν πρέπει να είναι ορατό στο κοινό κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Αυτή πρόσθεσε:
"Προσπάθειες προώθησης των εμπορικών σημάτων διεθνών παρόχων υπηρεσιών τζόγου και των παιχνιδιών τους ενδέχεται να εμφανιστούν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, με τη μορφή λογότυπων τυπωμένων σε υλικό μάρκετινγκ. Επιπλέον, το μάρκετινγκ μπορεί να εμφανιστεί κατά μήκος της διαδρομής του ράλι, σε ρούχα ανταγωνιστών και εμπορεύματα θαυμαστών, σε βίντεο οθόνες και φωτιστικά πάνελ, στο παρασκήνιο οθόνες για συνεντεύξεις και μπροσούρες, αυτοκόλλητα και άλλα δώρα."
Ο Syväterä δήλωσε ότι οι χορηγίες είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για τους περισσότερους παρόχους υπηρεσιών τζόγου, επειδή οι περισσότερες διαφημίσεις στοχεύουν σε ένα καθορισμένο κοινό-στόχο του οποίου το επίπεδο ενδιαφέροντος για τον τζόγο μπορεί να είναι πάνω από το μέσο όρο.
Όποιος κριθεί ένοχος για παραβίαση του νόμου περί τελικών λαχείων υπόκειται σε διοικητικό πρόστιμο από το Διοικητικό Συμβούλιο. Το διοικητικό πρόστιμο για μια εταιρεία είναι από 10.000 έως 5.000.000 ευρώ, ενώ ένα άτομο μπορεί να πληρώσει από 500 έως 40.000 ευρώ.
"Ο πρωταρχικός σκοπός της ενισχυμένης εποπτείας είναι να αποτρέψει αποτελεσματικά το παράνομο μάρκετινγκ εκ των προτέρων. Ελπίζουμε ότι η εκ των προτέρων ενημέρωση των συμμετεχόντων στην εκδήλωση θα αρκεί ως προληπτικό μέτρο ώστε να μην συμβεί παράνομο μάρκετινγκ στην εκδήλωση. Εάν, για κάποιο λόγο, αυτό δεν είναι Στην περίπτωση αυτή, είμαστε έτοιμοι να δράσουμε γρήγορα σε αυτό», σχολίασε η Syväterä.
Σχετικά Νέα
