March 2, 2023
Η Playtech, ένας κορυφαίος προμηθευτής λογισμικού ζωντανών καζίνο, ζήτησε απόφαση από το βρετανικό δικαστικό σύστημα σε μια διαμάχη μεταξύ αυτής και της κοινοπραξίας της με την Caliplay του Μεξικού. Ο προμηθευτής ζητά διευκρίνιση εάν η Caliplay διατηρεί το δικαίωμα να αποκτήσει τη συμπληρωματική χρέωση υπηρεσιών στη στρατηγική συμφωνία τους.
Η συμφωνία απαιτεί να πληρώσει η Caliplay Playtech όταν το δικαίωμα προαίρεσης ασκήθηκε μετά από αμοιβαία συμφωνία. Σε περίπτωση διαφωνίας, μια επενδυτική τράπεζα τρίτου μέρους θα μπορούσε να καθορίσει την πληρωμή αξιολογώντας το δικαίωμα της Playtech για την πρόσθετη χρέωση υπηρεσιών μέχρι τον Δεκέμβριο του 2034.
Για έξι μήνες έως τις 30 Ιουνίου 2022, η Playtech ανέφερε ότι το τέλος υπηρεσίας ήταν 34,4 εκατομμύρια ευρώ (30,8 εκατομμύρια £/37,1 εκατομμύρια δολάρια). Αυτό ήταν υψηλότερο από τα €22,3 εκατ. για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι η επιχείρηση συνέχισε να πηγαίνει καλά.
Η Playtech δήλωσε ότι το δικαίωμα προαίρεσης μπορεί να ασκηθεί σε περίοδο 45 ημερών μετά την έγκριση των οικονομικών λογαριασμών της Caliplay έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021.
Τον Σεπτέμβριο του 2022, η Playtech ανακοίνωσε τη λήξη της επιλογής στην ενδιάμεση έκθεσή της για την 6μηνη περίοδο που λήγει στις 30 Ιουνίου 2022. Παρόλα αυτά, η Caliplay δεν έχει αποφασίσει ακόμη να χρησιμοποιήσει την επιλογή. Η εταιρεία διευκρίνισε ότι δεν πιστεύει ότι η επιλογή έχει λήξει, με αποτέλεσμα η Playtech να ζητά νομική διευκρίνιση.
Ο Μεξικανός ζωντανό online καζίνο κατηγόρησε την Playtech ότι «υποβάλλει τη δικαστική αξίωση χωρίς προειδοποίηση» παρά τη δέσμευση και των δύο εταιρειών να επιδιώξουν αμοιβαία επίλυση. Η Caliplay λέει ότι η Playtech γνωρίζει ήδη τη στάση του χειριστή ότι η επιλογή είναι ακόμα ενεργή. Ο χειριστής επιβεβαιώνει ότι αμφισβήτησε την ανακοίνωση της Playtech στις 22 Σεπτεμβρίου 2022, στις 23 Δεκεμβρίου 2022.
"Αυτή η (δικαστική) αξίωση κατατέθηκε χωρίς προειδοποίηση και παρόλο που και οι δύο πλευρές εμπλέκονται επί του παρόντος σε μια αμοιβαία συμφωνημένη διαδικασία επίλυσης. Σε αντίθεση με την ανακοίνωση της Playtech, η Caliplay δεν γνωρίζει ότι έχει εκδοθεί αξίωση εναντίον της από την Playtech, σε αντίθεση με τη θυγατρική της Playtech Malta. Η Caliplay παραμένει πρόθυμη να επιλύσει αυτό το ζήτημα γρήγορα και δεσμεύεται στις συνεχιζόμενες συζητήσεις." αναφέρει η δήλωση.
Ο Δημήτρης, με ρίζες από την Κέρκυρα και ειδικευμένη γνώση από την Αθήνα, αναδεικνύει τα πρότυπα του διαδικτυακού περιεχομένου καζίνο για τους Έλληνες. Συνδυάζοντας τον εγγενή του ζήλο για τα παιχνίδια με βαθιές τοπικές γνώσεις, προσφέρει μια μοναδική ελληνική αφή στον ψηφιακό κόσμο του καζίνο.