logo
Live CasinosΕιδήσειςΗ Σουηδία καταγράφει μείωση 15% στις διαφημιστικές δαπάνες για τζόγο το 2022

Η Σουηδία καταγράφει μείωση 15% στις διαφημιστικές δαπάνες για τζόγο το 2022

Δημοσιεύθηκε στις: 26.03.2025
Nathan Williams
Δημοσιεύθηκε από:Nathan Williams
Η Σουηδία καταγράφει μείωση 15% στις διαφημιστικές δαπάνες για τζόγο το 2022 image

Το θέμα της δημόσιας διαφήμισης τζόγου είναι επί του παρόντος ένα αμφιλεγόμενο θέμα παγκοσμίως. Με τις κυβερνήσεις να επιδιώκουν να αντιμετωπίσουν τα άσκοπα προβλήματα του τζόγου, αυτές οι τακτικές μάρκετινγκ έχουν γίνει αντικείμενο έντονης κριτικής τον τελευταίο καιρό. Ωστόσο, οι φορείς εκμετάλλευσης τυχερών παιχνιδιών και τα δημόσια μέσα ενημέρωσης υποστήριξαν ότι η απαγόρευση διαφημίσεων τζόγου μπορεί να μειώσει τη χρηματοδότηση για κρίσιμες υπηρεσίες όπως ο αθλητισμός και η υγειονομική περίθαλψη.

Στη Σουηδία, η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών ήταν τυχερή αποφύγει την ημερήσια απαγόρευση το 2022. Η απόφαση αυτή αποδείχθηκε αμέσως μετά την Σουηδική Αρχή Τυχερών Παιχνιδιών (Spelinspektionen) είπε ότι η χώρα κατέγραψε τη χαμηλότερη διαφήμιση τζόγου από το 2018.

Σύμφωνα με την αρχή, οι ελεγχόμενοι φορείς τυχερών παιχνιδιών στη Σουηδία επένδυσαν 3,4 δισεκατομμύρια SEK (280 εκατομμύρια ευρώ) σε διαφημιστικές δραστηριότητες το 2022. Αυτό αντιπροσωπεύει τις ακαθάριστες διαφημιστικές δαπάνες σε παραδοσιακά κανάλια μέσων όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική δαπάνη του 2022 είναι μικρότερη από το ήμισυ των 7,3 δισ. SEK (620 εκατ. ευρώ) που αναφέρθηκαν το 2018 όταν Σουηδία επανακυκλοφόρησε την αγορά τυχερών παιχνιδιών της. Αυτό έγινε αφού η χώρα άρχισε να εκδίδει νέες άδειες σύμφωνα με τον νόμο περί τυχερών παιχνιδιών του 2018.

Το 2018/2019, ο κλάδος των τυχερών παιχνιδιών τέθηκε υπό έντονο έλεγχο, με εκτεταμένες κατηγορίες από τα τοπικά ΜΜΕ. Στη συνέχεια, ο Ardalan Shekarabi, πρώην υπουργός κοινωνικής ασφάλισης, κλήθηκε από την κυβέρνηση να επιβλέψει τη διαμόρφωση της πολιτικής για την αγορά τυχερών παιχνιδιών πριν προτείνει μια επισκόπηση διαφήμισης ως μέρος της "Έρευνας Αγοράς Παιχνιδιών".

Τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία από το Spelinspektionen δείχνουν ότι από το 2018, οι δαπάνες για διαφημίσεις τζόγου σε συμβατικά μέσα όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και οι έντυπες υπηρεσίες μειώνονται ετησίως. Αρχικά, οι διαφημίσεις τζόγου από φορείς αθλητικών στοιχημάτων και καζίνο επικρίθηκαν από οργανισμούς και πολιτικούς, χαρακτηρίζοντάς τις ως τα πιο επικίνδυνα προϊόντα τζόγου.

Η τελευταία έκθεση αποκαλύπτει μια δίκαιη κατανομή των δαπανών για διαφημίσεις τζόγου σε όλους τους τομείς. Ακολουθεί ο τρόπος με τον οποίο το ευρύ κοινό κατανάλωσε τις διαφημίσεις τζόγου:

Ωστόσο, η Σουηδία δεν είναι η μόνη που προσπαθεί να μειώσει τις διαφημίσεις τυχερών παιχνιδιών. Στην Αυστραλία, προτάθηκε έκθεση κοινοβουλευτικής έρευνας σταδιακή απαγόρευση σε λιγότερο από 3 χρόνια. Το ίδιο σενάριο συνεχίζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την Τσέλσι, την κορυφαία ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ, να αποσύρεται από μια συμφωνία χορηγίας φανέλας με μια τοπικά ρυθμιζόμενη εταιρεία στοιχημάτων.

Σχετικά Νέα

Εμφάνιση περισσότερων
Ο Nathan "KiwiKing" Williams φέρνει μια πινελιά αίσθησης ακτινιδίου στην παγκόσμια σκηνή του live καζίνο. Συνδυάζοντας το αναλυτικό του μυαλό με ένα μολυσματικό πάθος για το παιχνίδι, δημιουργεί περιεχόμενο που καθοδηγεί, ενημερώνει και διασκεδάζει.Περισσότερες δημοσιεύσεις από συγγραφέα